شرایط دریافت نمایندگی پنل های پیامکی

شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان فعالیت خود را بصورت تخصصی از سال 1381 در زمینه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات آغاز کرد. فعالیت های شرکت در سه مسیر کلی تولید بازی های رایانه ای، تولید سیستم های تحت وب و ارائه زیرساخت های تخصصی تحت وب و سرویس های کاربردی اینترنت می باشد. در راستای گسترش شبکه فروش محصولات شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان و همچنین ایجاد سهولت در خصوص راه اندازی سیستم نمایندگی و ایجاد بستری یکپارچه و یکسان برای تمامی درخواست کنندگان محترم، شرایط اعطای نمایندگی مهیا گردیده است/ نمایندگان فروش محصولات توسعه سامان در قالب یک تفاهم نامه و به دو صورت حقیقی و حقوقی امکان فعالیت و همکاری با شرکت را دارا میباشند که تنها تفاوت این همکاری در زمینه ارائه مدارک جهت تنظیم تفاهم نامه و به شرح ذیل می‌باشد.
مدارک مورد نیاز ضمیمه تفاهم نامه:

افراد حقیقی:
کپی کارت ملی برابر با اصل شده
گواهی امضای محضری از دفاتر اسناد رسمی
دونسخه تفاهم نامه فروش تکمیل شده
یک نسخه تفاهم نامه خطوط ویژه نمایندگان
نامه تعهد خطوط

افراد حقوقی:

کپی آگهی ثبت شرکت‌ها و آگهی آخرین تغییرات شرکت
کپی روزنامه رسمی شرکت
کپی مجوز فعالیت صنفی
دو نسخه تفاهم نامه فروش تکمیل شده
یک نسخه تفاهم نامه خطوط ویژه نمایندگان
نامه تعهد خط

یکی از ویژگیهای مهم نمایندگی شرکت ، ایجاد پورتال نمایندگان می باشد.پس از تکمیل و ارسال مدارک نمایندگی توسط نماینده، یک پورتال نمایندگی تحت وب برای هر نماینده به صورت اختصاصی فعال می گردد .نماینده از طریق این پورتال امکان ثبت مشتریهای جدید و خرید و سفارش نرم افزار و سرویس های تعریف شده مانند شارژ پیامک ، خرید خط اختصاصی پیام کوتاه را به سهولت در اختیار دارد. کلیه سرویسهای مربوط به شارژ پیامک و خرید خط اختصاصی در حساب مالی نماینده مستقیما لحاظ می گردد و با توجه به سیستم نقدی مخابرات در این دو مورد ، پنل نماینده می بایست قبل از درخواست خط و یا شارژ اس ام اس ، موجودی کافی داشته باشد .

متقاضیان اخذ نمایندگی می‌توانند از طریق صفحه‌ی «تماس با ما» با واحد بازرگانی مکاتبه نمایند تا مراحل اعطای نمایندگی پیگیری شود. (همچنین فایل های مورد نیاز از طریق دکمه های زیر قابل دانلود می باشند.)